Переваги маркетплейс для компнiй

Більшість власників середнього і дрібного бізнесу бояться конкуренції з великими гравцями.

І тут їм на допомогу приходить розташування на маркетплейсах. Це відмінний шанс збільшити потенційну аудиторію, отримати ще одне вигiдне джерело трафіку і можливих покупців. Так, за оцінкою Data Insight, з 2019 по 2024 рік зростання інтернет-торгівлі складе 33,2% — обсяг продажів товарів в онлайні виросте з 1,7 до 7,2 трлн.

Що таке маркетплейс

Маркетплейс — це онлайн-вітрина, яка виконує зв’язок між покупцем і продавцем. Напрямки діяльності різні, ключові — торгівля, послуги, інформація.

Серед великих маркетплейсов можна відзначити zhovta.info, Ozon, Wildberries, Booking, Беру, Lamoda, Яндекс.Магазін, Goods.ru, Price.ru, Profi.ru, Kwork. До маркетплейсам і агрегаторами можна віднести і дошки оголошень (наприклад, Авито), які дійсно дають можливість фрілансерам і компаніям продавати послуги і товари.

Варіанти партнерства з маркетплейсамі

Комісія

  • За продажу — постійний відсоток з закритих угод.
  • За фулфілмент — справжнє обслуговування клієнта від замовлення до доставки.
  • Оплата за клік — незалежно від результату.
  • Плюси розміщення на маркетплейсах
  • Наявність великого трафіку
  • Чим розкручених майданчик, тим більше у неї унікальних відвідувачів. Малому та середньому бізнесу забезпечити такий трафік нереально — необхідні великі бюджети, сили і час.

Не потрібен свій сайт

Для молодих компаній це зручно. Для створення і розкручування сайта піде час, а на маркетплейсе продажу можуть стартувати після підписання документів і розміщення товару на ресурсі і — якщо потрібно — на складі майданчика.

Сильний менеджмент

Постачальникам не треба вкладатися в розкрутку, тому що цим займаються маркетплейси за допомогою різних інструментів і каналів просування.

Широкі технічні можливості

Над проектом працюють великі команди фахівців, які можуть виконувати непрості рішення.

Широка географія потенційної аудиторії

Продавці можуть налаштувати потік замовлень на велику аудиторію: великі агрегатори і маркетплейси мають сильну логістичну систему і склади в великих містах і країнах.

Фулфілмент

Відзначимо, що представляє собою комплекс послуг з моменту оформлення замовлення і до отримання покупки. Постачальник тільки передає товар майданчику і потім отримує за нього гроші.

Як залучити додатковий трафік на маркетплейси

Великі торгові марки женуть трафік на Wildberries, Ozon і інші маркетплейси, застосовуючи рекламні канали просування. Однак тут головне не забути врахувати, чи є відповідний пункт-дозвіл в договорі з маркетплейсом. Якщо з цим все в порядку, таке залучення трафіку дасть можливість підняти конверсію.

Застосовувати клієнтську базу. Можна провести акцію не так на своєму сайті, а на маркетплейсах.

admin

Recent Posts

When should you buy residential proxy

In an increasingly digital world where data is the new oil, maintaining anonymity, security, and…

4 дні ago

Сравнение смартфонов Самсунг и Ксиоми

Разные философии брендов Смартфоны сегодня — это не просто средства связи, а полноценные устройства для…

1 тиждень ago

Чому не слід боятися звернення до психіатричної лікарні

У нашому суспільстві тема психічного здоров’я все ще залишається оповитою туманом упереджень і страхів. Коли…

1 тиждень ago

Как подобрать холодильник для своих задач

В эпоху технологического разнообразия и богатства выбора даже такая, казалось бы, простая задача, как покупка…

3 тижні ago

Об’єкти нерухомості для сільського господарства: інвестуйте у майбутнє

Земля є національним багатством нашої країни. Але, на жаль, цей вислів не є інформативним. Що…

1 місяць ago

Как почистить дренаж без разборки холодильника

Система вывода конденсата наружу холодильника включает в себя специальное отверстие, куда стекает оттаявшая жидкость и…

1 місяць ago