Західні та вітчизняні поп-зірки останнім часом у молодого покоління не користуються успіхом. Несподівано меломанам сподобалися східні виконавці, особливо японські та південнокорейські, що вирізняються особливим національним колоритом. Так у світ прийшла музична хвиля зі Сходу — K-Pop. Яскраві її представники — південнокорейський гурт BTS і тісно з ним пов’язані явища вігукі, армі та інші.
Південнокорейський бойз-бенд виник 2013 року. Склали його 7 виконавців юного віку. Їх довго підбирали за стандартами, що виникли в корейській культурі: по-дитячому невинні, милі та скромні образи. Такий ангельський імідж, світлий і недосяжний, справляв приголомшливе враження, а душевні пісні завойовували молодіжну аудиторію.
Перші альбоми «шкільної трилогії» принесли премії і прославили гурт у Південній Кореї, відкрили шлях до міжнародного успіху. Колектив бере участь у фестивалях у Росії та в Лос-Анджелесі, гастролює країнами Азії — Японією, Таїландом, Малайзією і на Філіппінах. У 2015 здійснює тур Латинською Америкою, Австралією, США. У різних престижних музичних конкурсах гурт виграє в номінаціях «Артист року», «Найкращий артист соціальних мереж» тощо.
Паралельно з гастролями випускаються студійні альбоми, які розходяться багатотисячними тиражами. У 2017 головний сингл альбому Wings займає вершини чартів у Кореї, мільйони переглядів у світі. У 2018-2019 група отримала платинову сертифікацію в Японії, золоту — у США.
Напередодні 2019 року Президент Республіки Корея відзначив заслуги гурту BTS у зростанні міжнародного інтересу до корейської культури. У 2019 році колектив посів 1-е місце в рейтингу найвпливовіших корейських знаменитостей, його було нагороджено урядовим орденом «За заслуги в культурі». Численні світові видання визначили статус гурту, як «найбільшого бойз-бенду», — у світі вже продано понад 5 млн їхніх записів.
У новому році BTS готується випустити альбом, який імовірно назвуть Map of the Soul: 7. Очікується, що це буде продовження серії, яка вже стала номером один у восьми країнах.
Творчі досягнення гурту привели до безсумнівного міжнародного визнання. Але інтерес до колективу вміло підігрівається його творцями: таємниче вказується на особливі особисті стосунки між учасниками, які контрастують з їхнім ангельським іміджем.
Таким чином, вігукі — це назва пари Чонгука і Техена (Ві), вигадана тими шанувальниками гурту BTS, які вважають, що ті могли б бути романтичною парою.
Головний вокаліст і обличчя гурту, автор кількох композицій — 22-річний Чон Джонгук (Чонгук). У дитинстві він мріяв стати професійним геймером. Підлітком брав участь у кастингу на шоу талантів, до фіналу не потрапив, але отримав пропозиції від кількох музичних компаній. Влітку 2012 року вдосконалював танцювальні навички в Лос-Анджелесі. З 2013 року — учасник групи BTS. Два роки тому закінчив школу мистецтв, але до вишу не став вступати через завантажений графік.
Кім Тхе Хьон (Техен, сценічний псевдонім Ві) у школі мріяв стати саксофоністом, але цікавився і співочою кар’єрою. Закінчив Корейську школу мистецтв, вступив до Сеульського кібер-університету. Він володіє баритоном, низькі заспокійливі тони стали ключовим елементом у піснях BTS.
Вигуки реальні? Це злободенне питання для фанатів гурту. Підлітки емоційно захищають вигуки, як недоступне або заборонене явище. Одне припущення, що за межами сцени у кожного з них є дівчина, викликає шквал заперечень.
Виникають гарячі перепалки з тими, хто має зовсім іншу думку. Вона полягає в твердженні, що хлопцям просто доручили грати ролі закоханих на публіку. Для цього з ними старанно працюють психологи, вчать, як поводитися, як подати ці образи шанувальникам. Але фальш проривається в жестах, міміці, — стверджують прихильники такої точки зору. У будь-якому разі мету, яку переслідували творці, досягнуто — інтерес до гурту додатково загострюється, а це приносить відчутний дохід.
Гурт BTS має багатомільйонні лави шанувальників. Вони не просто об’єднуються у фан-клуби, а вирізняються навіть особливою назвою — це БТС армі. Вона не має стосунку до армії, хоча спочатку була прийнята військова символіка, назва колективу означала «куленепробивні бойскаути», а концепція групи полягала в захисті підлітків від тиску і забобонів. Але з виходом на міжнародну сцену концепція стала більш мирною.
Статті присвячені багатьом аспектам, розбирається навіть стиль кумирів у повсякденності. Вважається, що почуття смаку учасників гурту завжди 100-відсоткове, тому прагнуть наслідувати його: це і спортшик, і шкільна форма, і зухвалий військовий стиль.
Відгуки самих армі про своїх кумирів не лише захоплені, а й змістовні: відзначають щирість виконавців, їхній неймовірний позитивний настрій, працьовитість, цінують не лише як вокалістів, а й як крутих танцюристів. Вони впевнені, що гурт BTS любить своїх фанів. Це підтверджують і самі учасники — їх надихає захват глядачів на концертах, кажуть, що від цього вони стають найщасливішими на землі. У них склався свій Всесвіт із BTS та армі.
Лише захопленнями та наслідуванням фанати гурту не обмежуються. Талант кумирів надихає багатьох на власну творчість, яка поширилася в інтернеті в різноманітних формах:
Це своєрідні твори фанатів, які вони присвячують своїм улюбленцям. Фанфіки за вигуками зібрані в особливі збірки, в одних книжках сотні історій, в інших — тисячі. Автори втілюють у них свої власні фантазії, вигадують історії та сюжети з життя кумирів. Створюються заради жарту чи забави фанфіки, вигуки в яких не єдині персонажі, але взаємодіють з усякими казковими образами, наділяються надприродними здібностями.
Кумири надихають фанів на образотворчу творчість, найчастіше на створення манги — коміксів у японському стилі. В інтернеті поширилися збірки за мотивами кліпів улюбленого гурту, а також комікси в жанрі комедії чи бойовика.
Це зображення своїх героїв у найрізноманітніших техніках і з різним ступенем таланту. Цілі колекції артів розміщують користувачі на своїх сторінках у соціальних мережах.
Крім офіційної сторінки гурту BTS в Інстаграм фанати створили безліч акаунтів, де збирають будь-які зображення: вигуки, фото з концертів, поїздок, зустрічей.
Що вища популярність південнокорейського колективу, то більшою стає армія шанувальників у всьому світі. А фейки, безглузді скандали, чутки про інші романтичні пари в колективі (Юнміни, Юнсокі), які виникають довкола, свідчать про підвищену увагу і привертають до гурту ще більшу цікавість.
В условиях стремительно развивающегося украинского автопарка и всё более требовательного отношения к качеству обслуживания техники,…
Сегодня джип на аккумуляторе выделяется как один из самых захватывающих подарков, который вы можете сделать…
Ставки на спорт «обе забьют» Игроки букмекерских контор всегда желали получать как можно больше прибыли.…
Тихими называют вина, в которых отсутствует углекислый газ. Напитки делают из разных сортов винограда. Особенность…
Переезд в Германию с целью трудоустройства — это важный шаг, который требует тщательной подготовки. Особенно,…
В мире, где внимание потребителя – самая ценная валюта, реклама должна не просто быть заметной,…