На це запитання відповіла член асоціації дерматокосметологів Казахстану, лікар-дерматокосметолог Айнур Утегенова.
«Будь-який косметолог відповість — так. До кожного пацієнта потрібен індивідуальний підхід і лікар підбирає засоби і чистку за певним типом шкіри.
Стандартний догляд рекомендований будь-якому типу шкіри кожні 4-6 тижнів, якщо немає особливих протипоказань», — каже фахівець.
Перед професійним чищенням обличчя необхідно позбутися макіяжу ніжними засобами. Якщо ви використовуєте міцелярку, обов’язково обполосніть обличчя водою. Далі засоби підбирається з урахуванням особливостей вашої шкіри індивідуально.
Перший етап — очищення. Спеціальні гелі, лосьйони, що розпарюють, і м’які розпушувальні пілінги. Вони відлущують шкіру і відкривають пори.
«Косметолог намагається адаптувати пілінг-комплекс до особливостей шкіри клієнта. Пілінг видаляє верхній шар, що прискорює етап чищення», — каже Айнур Утегенова.
Другий етап — мануальне або апаратне очищення. Видаляються вугрі, чорні цятки та інші забруднення, які заважають нормальному функціонуванню шкіри.
Третій етап — зволоження. Наноситься потужні зволожувальні або омолоджувальні креми, сироватки, багаті вітамінами та поживними речовинами.
Четвертий етап — фініш-маска. Вона заспокоює шкіру, запобігає почервонінню і сильному подразненню після процедури.
Завершується вся процедура загоювальним захисним кремом.
«Щоб шкіра залишалася здоровою, необхідно регулярно очищати її ввечері і робити професійну чистку кожні 4-5 тижнів», — додає косметолог.
В условиях стремительно развивающегося украинского автопарка и всё более требовательного отношения к качеству обслуживания техники,…
Сегодня джип на аккумуляторе выделяется как один из самых захватывающих подарков, который вы можете сделать…
Ставки на спорт «обе забьют» Игроки букмекерских контор всегда желали получать как можно больше прибыли.…
Тихими называют вина, в которых отсутствует углекислый газ. Напитки делают из разных сортов винограда. Особенность…
Переезд в Германию с целью трудоустройства — это важный шаг, который требует тщательной подготовки. Особенно,…
В мире, где внимание потребителя – самая ценная валюта, реклама должна не просто быть заметной,…