Categories: Сім'я

ClubHouse – нова соціальна мережа: особливості, причини популярності

ClubHouse — соціальна мережа, яка стрімко набирає популярності. Нею вже користуються Ілон Маск і Марк Цукерберг. Але деякі експерти не вірять в успіх нової соціальної мережі для любителів аудіоповідомлень. Розберемося, у чому ж феномен ClubHouse і як туди потрапити.

Соціальна мережа ClubHouse: що це, її особливості

Ілон Маск, який запрошує Путіна і Каньє Веста для особистої бесіди. Марк Цукерберг, який розповідає про майбутній розвиток технологій.

Що відбувається? Річ у тім, що у світі набирає популярності соціальна мережа — ClubHouse.

Нова соцмережа з’явилася на просторах App Store у квітні 2020 року. Творець — колишній співробітник Google Пол Девісон, який працює в компанії з розробки програмного забезпечення Alpha Exploration Co.

Уже до грудня 2020 року вартість застосунку оцінювали в $100 млн. За даними журналу Forbes, на початок 2021 року «Клабхаус» після залучення в січні $100 млн інвестицій оцінили в $1 млрд.

Головна особливість розробки — акцент на голосових повідомленнях. Завдяки цьому Club House зараз головний конкурент Zoom і сервісів із подкастами. Войси тут відіграють основну роль у комунікації між користувачами. Крім того, це єдиний спосіб передачі інформації.

«Клабхаус» — додаток для живого спілкування, ведення подкастів:

Функціонал додатка

Виділимо функціональні особливості ClubHouse:

  • всередині програми є кімнати, максимальна місткість яких 5 тис. осіб;
  • трансляції проводяться виключно голосом, без можливості запису ефірів;
  • присутнє своє ранжування серед учасників: є спікери, модератори та слухачі;
  • крім кімнат, можна створити клуб, у який об’єднуються учасники зі спільними інтересами;
  • відкриття кімнат можна планувати, а також запрошувати в них через інші соціальні мережі;
  • присутні рекомендації кімнат, які працюють за особливими алгоритмами, рекомендуючи потенційним охочим приєднатися до ефіру.

Багато світових авторитетних ресурсів пояснили, як користуватися додатком. Кімнати в соцмережі діляться на закриті та відкриті. У перші так просто не потрапити — потрібно отримати запрошення. Відкриті кімнати доступні кожному користувачеві, тому в будь-який момент можна до них підключитися.

Ті, хто створює кімнати, стають спікерами. Також статус промовця можна отримати після запрошення для виступу. У слухачів є можливість поставити запитання. Для цього є особлива функція «Підняти віртуальну руку». Після цього модератор зверне на учасника увагу. Якщо він схвалить запит, то у слухача з’явиться мікрофон і він зможе поставити запитання.

Рекомендації формуються залежно від обраних інтересів. Додаток попросить зробити такий вибір одразу після реєстрації, а також запропонує зареєструватися на друзів. Ці дії можна пропустити, але завдяки цьому алгоритми підберуть найцікавіші подкасти та трансляції.

Як потрапити до ClubHouse

Бажаєте відвідати закриту кімнату в ClubHouse? Як потрапити до неї? Без інвайту (запрошення) це зробити неможливо. Є передумови до того, що в майбутньому цю функцію скасують, оскільки запрошення роздають або продають. Кожен зареєстрований користувач на старті отримує до трьох інвайтів.

Для реєстрації потрібно вказати такі відомості:

  • ім’я та прізвище;
  • телефон, а потім код, який прийшов на вказаний номер;
  • нікнейм.

Також можна скористатися робочим інвайтом, щоб одразу активувати застосунок. Користувач, який потрапив до кімнати, бачить три списки:

  • верхній, де знаходяться спікери та модератори;
  • середній, де розташовуються користувачі, на яких підписані спікери;
  • нижній список виділено для слухачів.

У кожного користувача є особистий профіль, у який можна додати посилання на Instagram і Twitter. Так люди знатимуть, де можна продовжити спілкування, оскільки чату в ClubHouse немає.

Наразі одна з головних проблем застосунку — платформа iOS. Андроїд-версія перебуває на стадії розробки. Програмісти кажуть, що вона з’явиться в найближчому майбутньому.

ClubHouse: причини популярності

«Клабхаус» — застосунок, яким активно користуються селебріті у світі мистецтва і технологій. Це один з основних чинників зростання популярності соціальної мережі. Є ще передумови для цього:

Новий формат

Коли виходить щось нове і цікаве, то це одразу привертає увагу, особливо це стосується мобільних додатків. Як приклад — історія TikTok.

ClubHouse пропонує новий формат спілкування, в якому не потрібно нічого набирати на клавіатурі. Розробникам вдалося поєднати найкращі сторони Zoom, Skype, функції голосових повідомлень у месенджерах і сервісів для ведення подкастів.

Система запрошень

Спрацьовує психологічний фактор, оскільки в закриті кімнати просто так потрапити не можна. Учасники секретних переговорів відчувають себе причетними до чогось ексклюзивного, немов вони отримали VIP-статус. Ті, хто не отримав запрошення, теж захоплені тим, що відбувається, адже цікаво, про що ж там говорять.

Справа дійшла до того, що створили ринок інвайтів, на якому вартість деяких запрошень досягла $800.

Обговорення будь-яких тем

Соціальна мережа ClubHouse поки що нова, тому жорсткої політики та контролю висловлювань не передбачено. Люди спілкуються на будь-які теми. Але важливо враховувати політику конкретно створеної кімнати, яку формують спікери та модератори.

Можливість поставити запитання селебріті або експерту

У соцмережі зареєстровані такі популярні особистості, як Ілон Маск, Марк Цукерберг, Ештон Кутчер і багато інших. З усіма ними можна поговорити. Там навіть знайдете успішних бізнесменів — главу «Яндекс.Таксі» Данила Шулейка, співзасновника Mail.ru Group Дмитра Гришина та багатьох інших.

У застосунку вже сформувалися клуби представників IT-сфери, журналістів, музикантів, акторів тощо. Кожен зможе знайти учасників за інтересами, з якими можна обговорити питання, що цікавлять.

Відсутність запису ефіру

Це дуже розумний хід, щоб змусити користувачів частіше заходити в додаток. Головна ідея ClubHouse — спілкування тут і зараз. Слухачі не хочуть пропустити щось цікаве, тому намагаються потрапити на всі ефіри, адже другої можливості почути думки спікерів просто не буде.

Відсутність зайвого контенту

У застосунку не знайдете стрічок, сторіс, непотрібних фотографій і мемів, політики, анекдотів та іншого, що відволікатиме увагу. Користувач заходить у застосунок і одразу обирає ефір, який його цікавить.

ClubHouse — місце для знайомств і співпраці

У застосунку можна знайти роботу, залучити інвесторів і бізнес-партнерів. Головне — заявити про себе, щоб на тебе звернули увагу. Уже існують кімнати, де роботодавці проводять співбесіди.

ClubHouse — чудове рішення, щоб колаборувати з популярними спікерами. У застосунку можна проводити спільні ефіри.

Але партнер венчурного фонду Genesis Investments і керуючий партнер FunCubator Віктор Захарченко сумнівається в майбутньому застосунку, вважаючи, що популярність різко спаде.

Зараз у ClubHouse справи складаються дуже вдало. Час покаже, наскільки мали рацію ті, хто вірив у нову соцмережу та її користь.

admin

Recent Posts

Кого в современной Украине может заинтересовать масло полусинтетика Mobil

В условиях стремительно развивающегося украинского автопарка и всё более требовательного отношения к качеству обслуживания техники,…

22 години ago

Почему вам стоит рассмотреть покупку джипа на аккумуляторе для ребенка

Сегодня джип на аккумуляторе выделяется как один из самых захватывающих подарков, который вы можете сделать…

3 дні ago

Ставки на спорт «обе забьют»: как оценить вероятность захода ставки.

Ставки на спорт «обе забьют» Игроки букмекерских контор всегда желали получать как можно больше прибыли.…

1 тиждень ago

Тихие вина: что это, особенности, как пить

Тихими называют вина, в которых отсутствует углекислый газ. Напитки делают из разных сортов винограда. Особенность…

2 тижні ago

Работа в Мюнхене какие документы нужны для трудоустройства

Переезд в Германию с целью трудоустройства — это важный шаг, который требует тщательной подготовки. Особенно,…

3 тижні ago

Кому лучше всего подойдет реклама в транспорте

В мире, где внимание потребителя – самая ценная валюта, реклама должна не просто быть заметной,…

3 тижні ago