Квадроцикли бувають з автомобільної і мотоциклетної посадкою. За призначенням вони поділяються на утилітарні і спортивні. Що підібрати і на які параметри дивитися — розповімо в статті.
Відмінності квадроциклів по типу посадки і рульового управління
- ATV — квадроцикли у львові з мотоциклетними посадкою і кермом. Виділяються невеликими розмірами і масою. В основному, їх ширина менше 130 см. Довжина не перевищує 250 см, а вага — 460 кг. На подібних квадроциклах зручно перебудовуватися в лісовій глушині, а для розвороту самим невеликим моделям необхідно всього 3 метри. За рахунок короткої бази коліс зменшується шанс застрягти — наприклад, долаючи крутий короткий підйом.
- SSV — квадроцикли з автомобільними посадкою і кермом. Для новачка подібна техніка легше в управлінні. Шанс травмуватися на ній теж менше — за рахунок надійного каркаса і ременів безпеки. В основному, база коліс і колія у SSV більше, ніж у ATV — з цієї причини збільшується стійкість, зменшується шанс перевернутися в повороті. Вантажні квадроцикли з автомобільної посадкою, все залежить від моделі, можуть транспортувати до 500 кг.
Типи квадроциклів за призначенням
- Утилітарні ATV. Моделі з тяговітим двигуном об’ємом від 400 см? і повнопривідною трансмісією із заниженою передачею і блокуванням диференціалу. Важать від 320 кг. Універсальні — підійдуть як для роботи по господарству, так само і для туризму, полювання, риболовлі та інших цілей. Мають просторі багажні майданчика. Прохідність збільшують шини з розвиненими грунтозацепами і дорожній просвіт від 250 мм.
- Спортивні ATV. Одномісні, мають високооборотистий мотор, жорстку енергоємну підвіску, обтічні форми, ланцюговий привід і невеликий дорожній просвіт.
- Утилітарні SSV. Мають трансмісію з «поніжайкой» і диференціалом, що блокується, позашляхові шини і кліренс від 250 мм. Обсяг мотора подібної техніки стартує від 800 см, а вага — приблизно від 600 кг. У салоні може бути до 6-ти місць для посадки. Ззаду часто передбачається кузов, в який поміщається 200-500 кг.
- Спортивні SSV. Зовні нагадують баггі. Мають потужний мотор об’ємом, в основному, від 900 см ?. Підвіски у них длінноходниє, дорожній просвіт від 300 мм, шини великі діаметром від 28 дюймів і з позашляховим протектором. Трансмісія повнопривідна, є «поніжайка» і блокування диференціала.
- Туристичні SSV. З’єднують воєдино переваги 2-ух класів. Від спортивних моделей у них динамічний мотор і мобільність, від утилітарних — просторий багажний відсік і великий салон. Повний привід, що знижує передача і можливість блокування диференціала на подібних моделях теж присутні.
- Дитячі. Це ATV з утилітарною або спортивною зовнішністю. Обладнуються двигуном об’ємом від 49,9 см ?. Для безпеки при навчанні, в основному, є у них обмежувач швидкості. Електричні моделі і ATV з мотором до 50 «кубів» підійдуть навіть маленьким дітям — у віці 2,5-4,5 років.