Кожен господар, підбираючи підрядника для квартирного ремонту, природно переживає про те, щоб в подальшому все було виконано правильно.
Але як дізнатися хто кращий по відношенню якість / вартість? Адже на першому кроці, ще до підписання контракту, будь-яка фірма буде говорити, що краще неї роботи ніхто не проведе, втім після завершення обробки можна зрозуміти, що будівельники працювали «через рукави», а підрядник закупив матеріали низької якості, які вже через пару місяців втратять колишній вигляд.
І як же не помилитися і не віддати чесно зароблені накопичення фірмі одноденки або організації, яка женеться за прибутком, а не за якістю?
1) Зареєстрована фірма? Це легко перевірити за допомогою відкритих джерел — якщо організації ніде немає, слід подумати: значить, договір з нею не врятує під час звернення до суду. А якщо ж підрядник заздалегідь заявляє про себе, як про приватному підприємця (скажімо, ви знайшли його на дошці оголошень) — звертатися до такого і абсолютно не варто у зв’язку з можливими проблемами в подальшому: невідповідність кошторисі, збільшення термінів, відсутність гарантій.
2) У поважаючої себе фірми завжди є фотографії, в яке вона збирає незліченні проведені нею проекти. Тільки ось перед тим як дивуватися професіоналізму компанії, варто переконатися, що представлені вам варіанти не Завантажено з Інтернетом або викрадені у конкурента. На жаль, це постійна практика!
3) Безкоштовна кошторис — ще один основний пункт, адже бувають приватники, які беруть гроші за цю роботу, проводять її погано (вказуючи неактуальні ціни і невірно проводячи завмер), а після випаровуються, забравши ваші гроші. А ось компанії, які мають хороший рейтинг на ринку і пропонують послугу «квартирне ремонт з матеріалами» вважають цей переддоговірних етап за потрібне, перш за все, для себе, адже їм надалі необхідно буде дотримати кожен пункт договору. Якщо кошторис буде невірна (скажімо, занижена), то підрядник може піти в мінус.
4) До речі, договір теж можна винести індивідуальним пунктом, так як він вважається свого роду гарантією того, що компанія, з якою ви готуєтеся його укласти, серйозна. Хоча, трапляється і це, що договір складають заздалегідь помилково, прописуючи основні пункти маленьким шрифтом.
5) Відгуки, нехай і старий, але дієвий метод, хоча раніше він називався цікавою фразою «сарафанне радіо». Дійсно — якщо хтось (особливо ваш знайомий) ручається за якусь компанію, рівень довіри до неї автоматично збільшується. Основне, щоб і знайомий був випробуваний, адже за якусь плату можна прорекламувати будь-яку фірму.
6) комплектувати штат фахівців — останній і основний пункт. Якщо організація виконує ремонт за ремонтом, то їм немає сенсу кожен раз наймати когось нового: легше скомплектувати штат, щоб люди знали один одного і, про всяк випадок, швидко вирішували з’явилися проблеми. Одноденки ж виступають середньою ланкою між замовником і будівельниками з того ж Авiто.
Що об’єднує монаха, імператора і чашку чаю? Здається, нічого. Але в Китаї усе навпаки: чай…
Дача — место, где мы отвлекаемся от повседневных забот, наслаждаемся природой и общением с близкими.…
Дедалі більше людей і компаній звертаються до професійних клінінгових сервісів. Здавалося б, ще кілька років…
In an increasingly digital world where data is the new oil, maintaining anonymity, security, and…
Разные философии брендов Смартфоны сегодня — это не просто средства связи, а полноценные устройства для…
У нашому суспільстві тема психічного здоров’я все ще залишається оповитою туманом упереджень і страхів. Коли…