Вийшов з ладу автомобільний турбокомпресор – Ремонт турбін Turbotechnic

Турбокомпресор працює в самих екстремальних умовах.

Велика температура відпрацьованих газів і висока частота обертання ротора в комбінуванні з високими навантаженнями неминуче ведуть до виходу його з ладу. Видалення подібних поломок за собою тягне істотні витрати, а в разі заміни всього вузла в десятки тисяч рублів.

Завдяки цьому дуже і дуже важливо не применшувати навіть невеликі симптоми в роботі турбокомпресора і знати, як їх впізнати. Їх зовсім неважко помітити навіть не досвідченому водієві.  А щоб вчасно виявити ознаки несправності необхідно завжди дивитися на оригінальне поведінку автомобіля, і якщо все таки турбіна вимагає ремонту, звертайтеся тут на цей сайт turbotechnic.com.ua.

Зменшення потужності

Першим, найбільш відчутним симптомом, який сигналізує про несправності турбокомпресора, вважається втрата прийомистості мотора. Якщо стало відчутно, що автомобіль досить швидко втрачає потужність, не відчувається прискорення, не чуємо роботу турбіни, напевно ми маємо справу з несправністю турбокомпресора.

Також, якщо ви отримали повідомлення про помилку комп’ютера при перезавантаженні, ви можете бути впевненими, що в турбокомпресорі закоксовавшіеся лопаті і вони застрягли.

Помилковий колір відпрацьованих газів


Іншим симптомом може бути надлишок чорного диму, що виходить з вихлопної системи. Можливо, проблема в тому, що в турбокомпресор надходить дуже багато масла і повітря через пошкодження компресійного колеса, ротора турбіни, лопатей і інших деталей.

Поява густого чорного диму може сигналізувати і про інші несправностей, але викреслювати того, що турбіна вже буде в поганому стані не варто.

Також поява білого (диму з синім відтінком) може говорити про те, що згоряння масла для мотора відбувається у вихлопній системі, а потрапити воно може тута теж через турбіну.

Сторонні шуми

Досить гучна, протиприродна робота мотора вважається потенційним сигналом сильного провисання ротора турбіни завдяки чому лопаті будуть битися об корпус видаючи металевий звук.

Також сильний свист турбіни при оборотах від 1900 оборотів в хвилину і вище, буде сигналізувати про появу проблеми.

Падіння рівня масла

Падіння рівня масла відбувається через його витоку, викликаної пошкодженням або зносом маслос’емних і компресійних кілець, а ще несправністю деталей турбіни.

Завдяки цьому досить важливо іноді знімати показання з масляного щупа і іноді дивитися саму турбіну.

Турбокомпресор — це важливий автомобільний вузол, а ремонт його необхідно багато, завдяки цьому важливо при перших ознаках його несправності відразу вживати заходів до їх усунення, так як снігова куля буде тільки збільшуватися і в один момент все це виллється в непросту поломку мотора.

admin

Recent Posts

Проектирование косметических кабинетов: детали и важные нюансы

Современное проектирование косметических кабинетов – это процесс создания функционального, эстетичного и безопасного пространства, которое отвечает современным требованиям…

20 години ago

Визитки на заказ – преимущества, кому они полезны и сферы применения

Визитки – это не просто карточки с контактной информацией, а важный инструмент личного брендинга и…

1 тиждень ago

Какая жижа лучше для пода в 2024 году?

Среди вейперов, особенно тех, кто предпочитает компактные под системы, часто возникает вопрос: какую жижу выбрать…

2 тижні ago

Раздвижные двери: идеальное решение для экономии пространства и современного интерьера

Раздвижные двери становятся всё более популярными элементами современных интерьеров, и на это есть веские причины.…

4 тижні ago

Освещение для квартир, домов, промышленных объектов

Освещение — это искусство и наука одновременно. Оно способно преобразить любое пространство: квартиру, дом или…

4 тижні ago

Чем заняться на выходных

Выходные – возможность расслабиться, сменить обстановку и отдохнуть от рутины. Запланируйте веселые мероприятия, чтобы зарядиться…

4 тижні ago