До вибору ортопедичного матраца потрібно підійти відповідально, бо він має прослужити вам не один рік. Від цього залежить, наскільки комфортним буде сон і з яким самопочуттям ви прокинетеся. Важливо вибирати надійних виробників, як от ТМ «КІМА». Це буде гарантією того, що під час виробництва використано лише якісні матеріали. Беріть до уваги всі нюанси: улюблене положення для сну, свій тип статури, стан здоров’я, бюджет. Кожна дрібниця має значення.
Перш ніж купувати ортопедичний матрац, проаналізуйте його за такими характеристиками:
Відштовхуйтеся від розмірів свого ліжка. Якщо ж ви його ще не придбали, то оптимальним варіантом буде матрац із такими габаритами:
Ортопедичні матраци бувають для дорослих і дітей. За жорсткістю вони можуть бути м’якими, середніми та твердими. Варто брати до уваги такі особливості:
Важливо, щоб матрац був для вас комфортним, не надто твердим. Але й нагадувати гамак він не повинен. ТМ «КІМА» має у своєму асортименті варіанти на будь-який смак.
Ортопедичні матраци бувають із пружинами всередині й без них. Пружинні моделі зазвичай високі, із різними ступенями жорсткості. Можуть мати різний настил з обох боків. Є 2 різновиди:
Безпружинні матраци виготовляють із якісного поліуретану або латексу. Вони можуть мати ефект пам’яті й цілковито повторювати контури тіла.
В ортопедичних матрацах використовують різні наповнювачі й настили. Найпопулярніші матеріали такі:
Кількість та якість наповнювача можуть впливати на ціну.
Проаналізувавши всі характеристики виробу, ви швидко знайдете ортопедичний матрац, ідеальний для вас.
В условиях стремительно развивающегося украинского автопарка и всё более требовательного отношения к качеству обслуживания техники,…
Сегодня джип на аккумуляторе выделяется как один из самых захватывающих подарков, который вы можете сделать…
Ставки на спорт «обе забьют» Игроки букмекерских контор всегда желали получать как можно больше прибыли.…
Тихими называют вина, в которых отсутствует углекислый газ. Напитки делают из разных сортов винограда. Особенность…
Переезд в Германию с целью трудоустройства — это важный шаг, который требует тщательной подготовки. Особенно,…
В мире, где внимание потребителя – самая ценная валюта, реклама должна не просто быть заметной,…