Американські інвестори торгують на товарних біржах більше 150 років, і це не межа.
Якщо поштова історичний зріз, можна поставити, що перші прототипи товарних бірж існували вже 1000 років тому, в Японії. Так що говорити про Японію — з глибокої давнини країни торгівлі шовком, спеціями, бавовною, харчовим сировиною.
Втім Офіційні товарні біржі з’явилися набагато пізніше, але раніше фондових. Так, першу товарну біржу створили в Брюгге в кінці першого десятиліття 15 століття, а перша організована товарна біржа відкрилася в Антверпені на початку 60-х 15 століття. Це не було визначене будівлю, все торги проводилися на площі. Будівля виникло виключно в 1531 році.
У нашій країні перша біржа з’явилася в 1703 році за голландським зразком. Потім в радянський період бірж на території СРСР не було, і лише на початку 90-х з поверненням ринкової економіки з’явилися і біржі, детальнiше на https://polonex.com.ua/
Для обивателя, не пов’язаного з фінансової середовищем, сенс біржових товарів не особливо зрозумілий: одна справа дорогоцінні метали або алмази, але для чого виконувати угоди з тим, що по суті є частиною життя кожного з нас. Для чого вести торгівлю на біржі кави, льоном, какао-бобами, пшеницею, кукурудзою, соєю та рисом?
Втім товарна біржа — найважливіший елемент ринкової економіки, це майданчик оптової торгівлі з чистою конкуренцією, де країни, корпорації та інвестори укладають спекулятивні угоди й обмінюються цінними біржовими товарами.
Необхідно розглянути детальніше товарні біржі і ринки, щоб зрозуміти, наскільки це цінний і цікавий інструмент для досвідченого інвестора і для будь-якого приватного інвестора, який хоче правильно диверсифікувати власний інвестиційний портфель.
Звернемося до економічної теорії і згадаємо визначення товару. Товар — це результат праці (не має значення — для створення, або обробленню, або видобутку). Товар володіє основними характеристиками: він може задовольняти потреби споживачів і здатний обмінюватися на інші товари. Подібним чином, він має споживчу і мінову вартість.
Товарний ринок — це складна система товарного обміну і супутніх йому господарських відносин. Ринок відрізняється декількома параметрами: попитом і пропозицією, політикою цін. Товарна біржа — як раз невід’ємна частина екосистеми товарного ринку, за допомогою якої відбувається купівля-продаж і перерозподіл благ між конкретними компаніями і цілими країнами.
Функціонування товарного ринку відрізняється рядом показників.
Ємність ринку — максимальний обсяг товару, який можна здійснити в умовах готівкового платоспроможного попиту, ціни реалізації та існуючого пропозиції і пропозиції.
Потенціал розвитку товарних ринків по галузях, що становлять масовий товарний ринок країни.
Диверсифікація товарного ринку — охоплення певним товаром всіх потреб (в тому числі пов’язаних з географічними та іншими факторами).
Якість реалізованого товару — набір параметрів, які покривають досить великі вимоги споживачів до дотримання норм, правил і т.д.
Конкурентоспроможність товару на ринку — здатність товару підходити всім пропонованим вимогам ринку.
Якщо перенести дані показники на товарну біржу, то частина з них видозмінюється або втрачає собтвенно актуальність, оскільки товарна біржа — оптовий ринок з чистою конкуренцією.
В условиях стремительно развивающегося украинского автопарка и всё более требовательного отношения к качеству обслуживания техники,…
Сегодня джип на аккумуляторе выделяется как один из самых захватывающих подарков, который вы можете сделать…
Ставки на спорт «обе забьют» Игроки букмекерских контор всегда желали получать как можно больше прибыли.…
Тихими называют вина, в которых отсутствует углекислый газ. Напитки делают из разных сортов винограда. Особенность…
Переезд в Германию с целью трудоустройства — это важный шаг, который требует тщательной подготовки. Особенно,…
В мире, где внимание потребителя – самая ценная валюта, реклама должна не просто быть заметной,…