Спочатку розберемося, в чому різниця між порталом і сайтом? Традиційний корпоративний сайт, як правило, існує окремо від самої компанії і не є повсякденним робочим інструментом співробітників, тоді як портал міцно інтегрований в інформаційну систему компанії, включає в себе різні бізнес-додатки, володіє розвиненою системою авторизації і розмежування прав доступу.
Корпоративні портали відносяться до категорії B2E (Bussiness To Employee), докладніше на https://optimize.kiev.ua/business/. Це позначає взаємодія компанії з співробітниками. Рішення, спрямовані на поліпшення доступу та обробки структурованої або неструктурованої інформації позначають як EIP (enterprise information portals – корпоративні інформаційні портали). Вони дозволяють організувати бізнес-процеси, налагодити документообіг, зберігання даних, їх обробку.Створення простого сайту може дозволити собі кожен, у кого в штаті є більш-менш грамотний технічний фахівець. Настроюється комп’ютер під керуванням, наприклад, Linux, встановлюється MySQL або Postgress, Аpache, PHP, готові форуми, новинні стрічки, відправка SMS, «грабилка» ресурсів, і простенький сайт готовий.
Складніше йде справа з корпоративним порталом. На Заході найбільш перспективним вважається рішення, пов’язане з ERP-системами, причому бажання виходить від того ж розробника. У нас, навпаки, за малої на сьогоднішній день поширеності erp-систем, переважає протилежний рух – від порталу до інформаційних систем підприємства. Однак необхідно чітко розуміти, що не можна змішувати поняття ERP і корпоративного порталу. Впровадження корпоративного порталу не може замінити традиційні системи автоматизації, такі як ERP. Ресурс найбільш ефективно буде функціонувати в поєднанні з іншими системами автоматизації на підприємстві. По суті, корпоративний портал лише засіб доступу співробітників до необхідної інформації, здатне інтенсифікувати бізнес-процеси.
Корпоративний портал найбільш ефективний для розосереджених компаній, коли портал перетворюється в потужну інформаційну систему, що зв’язує всі віддалені підрозділи компанії. Він особливо необхідний, якщо компанія має розгалужену регіональну структуру: у цьому випадку корпоративний портал, побудований на базі інтернет-технологій, є практично єдиним економічно доцільним рішенням проблеми проходження інформації та доступу до корпоративної бази знань. Портал також ефективний у компаніях, де добре налагоджені бізнес-процеси і взаємодії підрозділів. В іншому випадку, автоматизуючи бардак, ми отримаємо просто автоматизований бардак.
Слово «портал» вже досить давно увійшло в лексикон українських користувачів Інтернету, і завдяки захоплено-святкової мішурі навколо інтернет-ринку його досить часто сприймають зовсім не в тому сенсі, в якому це слово з’явилося спочатку. Насправді поняттю «портал» найбільше відповідає просте українське слово «вхід». Таким чином, інтернет-портал – це точка входу в Інтернет, тобто місце, де для користувача зведені посилання на інформацію. Портали прийнято ділити на горизонтальні і вертикальні. Вертикальні портали присвячені якійсь одній темі, наприклад, комп’ютерного бізнесу або домашнім тваринам. Горизонтальні ж подібної спеціалізацією не страждають та пропонують відомості про що завгодно, впорядковуючи їх по численним категоріям.
Стаття надана: https://optimize.kiev.ua/
Среди вейперов, особенно тех, кто предпочитает компактные под системы, часто возникает вопрос: какую жижу выбрать…
Раздвижные двери становятся всё более популярными элементами современных интерьеров, и на это есть веские причины.…
Освещение — это искусство и наука одновременно. Оно способно преобразить любое пространство: квартиру, дом или…
Выходные – возможность расслабиться, сменить обстановку и отдохнуть от рутины. Запланируйте веселые мероприятия, чтобы зарядиться…
Українці все частіше обирають Нідерланди як країну для працевлаштування. Ця країна приваблює не лише своєю…
Дорогоцінні метали, такі як золото, срібло та платина, протягом багатьох століть вважалися символом багатства і…