Всі знають, що резюме вже є обов’язковим атрибутом в пошуках роботи. І не має значення який у тебе досвід і на яку посаду ти претендуєш — будь-який наймач обов’язково в тебе його зажадає. Для чого ж воно взагалі необхідно і як допоможе в цьому важкому справі — пошуку роботи?
Це закордонне слово давно і твердо увійшло в наш лексикон і асоціюється воно у нас завжди тільки з пошуком роботи. Дійсно, без нього вже не можна навіть уявити собі даний співбесіду з роботодавцем. А якщо вас цікавить приклад оформлення резюме про роботу, переходите на сайт seo-marketing.com.ua.
Резюме (від французького resume — пояснювати коротко) — підсумок, короткий виклад, короткий висновок.
Якщо це поняття підвести під процес пошуку роботи, то вдасться невеликий огляд з твого попереднього досвіду роботи, знань, здібностей і досягнень, який може підійти власне тієї компанії, куди ти звертаєшся. Акцент в цьому визначенні робиться власне на те, що може підійти майбутнього роботодавця, а ні за що те, що подобається тобі.
Це твій перший, дуже часто заочний, контакт з твоїм майбутнім роботодавцем, і від того, як цей контакт відбудеться — залежить вся твоя подальше майбутнє. Якщо хочеш — це твій квиток в майбутнє — і якщо контролер (тобто наймач), переглянувши квиток, покличе тебе на співбесіду — значить твій квиток в потрібний вагон.
Головна мета резюме — виділити тебе на тлі інших претендентів, залучити інтерес роботодавця і, в кінцевому рахунку, запросити тебе на співбесіду. А це зробити досить важко. Уяви собі на хвилину той момент, що ящик для листів твого потенційного роботодавця засипають десятками і навіть сотнями (залежить від розмірів компанії) резюме в перебігу дня. І на перегляд твого резюме він витратить максимум 30 секунд — і протягом цього невеликого часу наважиться твоя подальше майбутнє і дається відповідь на основне питання роботодавця:
Протягом даних 30-ти секунд наймач повинен встигнути ознайомитися з твоїми власними даними, отримати дані про твоє освіту і досвід роботи, дізнатися про твої цілі і досягнення і побачити в твоїй особі власного потенційного співробітника.
З цієї причини головне завдання твого резюме — змусити роботодавця запросити тебе на співбесіду! Більшого від не буде потрібно!
Якщо з цього виходити, можна вивести три ключових якості результативного резюме:
Як складати власне резюме та про що в ньому говорити, зрозуміло, вирішувати тільки тобі! Однак якщо воно буде відповідати цим трьом нескладним показниками — твої шанси на співбесіду з роботодавцем істотно збільшаться — а це, в твоєму випадку, найголовніше.
Що об’єднує монаха, імператора і чашку чаю? Здається, нічого. Але в Китаї усе навпаки: чай…
Дача — место, где мы отвлекаемся от повседневных забот, наслаждаемся природой и общением с близкими.…
Дедалі більше людей і компаній звертаються до професійних клінінгових сервісів. Здавалося б, ще кілька років…
In an increasingly digital world where data is the new oil, maintaining anonymity, security, and…
Разные философии брендов Смартфоны сегодня — это не просто средства связи, а полноценные устройства для…
У нашому суспільстві тема психічного здоров’я все ще залишається оповитою туманом упереджень і страхів. Коли…